Under en sten.........i stenbackens skog

Jag gillar ju att komma till platser som visar mig något, antingen vackert eller sevärt på annat sätt. Även naturskön miljö tilltalar mig mycket.
Ofta snubblar vi över riktiga smultronställen och det gillar jag med geocaching.
Just denna dag var inte alls en sådan dag!
Jag väntade nog hela förmiddagen på att dagens "smultronställe" skulle dyka upp, men det blev ändå en riktigt härlig tur.
 
Är bara sällskapet det rätta så spelar det ju ingen roll om de flesta burkar man hittar ligger "under sten" och inte har något speciellt att visa.
 
 
 
Vissa stenar är ju större än andra........
 
 
En väldigt trevlig tur fick vi och det var inte tyst många minuter. T.o.m fika i sol lyckades vi med, i allafall nästan!
 
Efter en avancerad upp pallning av kameran på Oskars motorhuv startades självutlösaren.
 
 
När Lena plockade fram sin kamera hade solen redan gått i moln........ 
Stenbacken skogen var lite av en powertrail och jag hade svårt att hålla isär dem, men vi hade ändå en riktigt bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0