Sista turen på ToR

Tur och retur!
Den gamla järnvägen mellan Falköping och Ulricehamn som numera är en alldeles utmärkt cykelväg har ju dessutom ett stort antal högklassiga geocacher utmed spåret.
Vi har ju redan cyklat två gånger innan där men nu var det då dags för en sista avslutande gång.
Vi parkerade bilen i Falköping denna måndagsförmiddag och gav oss iväg med våra cyklar.
Det synnerligen regniga vädret har väl ställt till det en aning för det var inte helt lätt alla gånger att komma över diket vid sidan av cykelvägen. Vi fick bygga ett liten provisorisk brokonstruktion på ett ställe. Men denna dag höll sig regnet undan och till och med solen visade sig en stund.
 
 
Här skulle vi ha fikat! Fin utsikt och sol!!!!
 
 
Tyvärr gömde den sig snabbt bakom tjocka moln igen lagom till fikat.......
Många bra gömmor finns det. ToR # 12, ToR # 11, ToR#10 är några av dem jag uppskattade mest denna gång!
Vi missade några siffror till bonusarna så vi fick gissa lite men vi hade tur där med. Nu är det bara själva superbonusen kvar. De siffrorna låg kvar i Folkabo........
 
 
På vägen åter tog vi även Sidospår och Stickspår. Helt klart värt dessa små avstickare för det var bra gömmor båda två!
 
En helt underbar cykeltur blev det även denna gång och det är nästan lite vemodigt att dessa cacher
nu är avklarade.

Kommentarer
Postat av: Lena Alteg

då jag ännu inte år in alla mina bilder ännu ( jobbar på det ) så snodde jag denna bloggning

2012-10-29 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0