Projekt Hökensås

 
 
Tror det nog går att ana att jag är svag för naturen uppe på Hökensås. Men av någon anledning så har det känts som att det var så långt bort och det faktum att jag redan har en massa gömmor på andra ställen har gjort att jag dragit mig för att placera ut mer.
 
Men nu är tiden mogen!!!!!
Hökensås är inte alls långt bort egentligen, det ligger ju delvis i min egen hemkommun, Tidaholm, så nu ska jag göra några gömmor som jag själv uppskattar mest. Nämligen, geocacher längs fina vandringsstigar.
Hökensås har ju närmare 50 olika sjöar och eftersom det är massor av fiskare som tar sig runt sjöarna så borde det inte vara omöjligt att lägga åtminstone två rundor i det vackra landskapet däruppe.
Första rundan, "Grubben runt" är planerad och klar. Fina, lättvandrade stigar strax intill sjön hela vägen runt.
 
Grubben Runt #1
Grubben Runt #2
Grubben Runt #3
Grubben Runt #4
Grubben Runt #5 
Grubben Runt Bonus 
 
 
 
 
 
 
Säga vad man vill men det är något speciellt med Hökensås!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga Johansson

Det låter spännande med en runda på Hökensås. Har inte varit där och geocachat. Måste nog bli en utflykt nån gång. Ser ut att vara ett fantastiskt område. Lycka till med din runda!

2013-08-21 @ 22:03:39
URL: http://tankstallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0