Nytt år, nya önskningar!

Först och främst vill jag önska alla som läser detta ett riktigt gott 2015!
 
När jag tänker tillbaka på året som snart gått tycker jag att det innehållit många bra saker och jag är nöjd. Kanske kommer jag att göra en återblick här på bloggen, kanske inte. Vi får se. Jag lovar ingenting för löften kan vara svåra att hålla.
 
 Jag kommer därför inte heller att ge några nyårslöften med ett undantag:
Jag ska fortsätta att geocacha bara för att det är roligt. Jag vägrar cacha för statistikens skull. Är det bara en cache jag loggar så är det en jag valt med omsorg i så fall. Kvalitet framför kvantitet som vanligt så jag kommer sannolikt även fortsättningsvis ha ont om favvopoäng......Logga VÖPT-serien bara för att få nya poäng är inget för mig!
 
Men jag har en stor geocachingönskan inför året som jag hoppas kunna infria utan alltför stort besvär.
Jag vill besöka fler event!
Speciellt sådana med tillhörande burksläpp.
Jag älskar verkligen sådana event. Att träffa på kända och okända och göra något man allihop tycker är jättekul är helt fantastiskt.
Barnen är nu så stora att de klarar sig utmärkt själva så nu är utmaningen mer att försöka locka med sig någon mer på stolligheterna jag vill på.
Hoppas maken ställer upp samt givetvis även mina fantastiska vänner i tjejligan!
 
Dessa event är de som just nu står på önskelistan:
Stammtisch XV 
Repövning 
Alingsås vinterevent 2015 
 
Läckö Kinnekulle Event 2015 
Skåneträffen 2015 
 
samt givetvis FAD. 2015 års placering av det eventet kunde inte ha blivit bättre för vår del!
 
Gott Nytt Geocachingår 2015!!!!!

Kommentarer
Postat av: Inga Johansson

Gott Nytt År! Då lär vi ses fler gånger under året. Event är alltid roligt.

Svar: Tack det samma! Hoppas kunna få till ett besök på något event du anordnar med!
bojip

2014-12-31 @ 20:06:31
URL: http://tankstallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0