VÅR!!!!!!!!

Jag vet. Det är fortfarande februari. Men när termometern visar 12 plusgrader, solen skiner och fåglarna kvittrar så njuter jag av den känslan istället för att kolla på almanackan.
Det märks även på ett sätt till. Igår släpptes över 50 nya geocacher i gamla skaraborg. Så många att alla ännu inte är FTFade trots att det gått snart ett dygn. Jag FTFade en i morse, men eftersom jag inte gillar att cacha ensam så lät jag bli de övriga.
Satsade i stället på att få ut mina redan förberedda gömmor eftersom några av de som kom igår låg farligt nära platser jag redan hade startat upp att jobba med.
En av dem är nu publicerad. 
KarlG87s smörgåsburk. Kul att läsa att den gav upphov till några kul "Write note" dessutom!
 
Annars var dagens mysigaste stund promenaden med Malin till Spratt I Bratt på eftermiddagen. En perfekt plats att fika på dessutom.
 
 
Isen låg fortfarande på Brattsjön men den var skör, så skör och den stjärnformade vaken var spännande. Hur hade den uppkommit tro?
 
 
 
 
 
Kunde inte låta bli att jämföra med hur det var för ett år sedan.
 
Den 25 februari tog vi en underbar promenad i en snöig skog. Inte var det 12 plusgrader då inte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0