Nu ska det bli event!

Detta är riktigt spännande. Jag har nämligen dragit igång tjejligan för att ordna ett eget event!
Fika på Hökensås!
Vad passar väl bättre än att anordna ett fikaevenet med tjejligan på en plats där det fullkomligt vimlar av fina fikaplatser?
 
Förra eventet jag var med och hjälpte till med så var det just så att jag bara hjälpte till. På ett hörn. Mest med att fixa några nya gömmor.
Denna gång är det jag som har tagit initiativet och som ska vara samordnare. Satte ihop en liten eventbeskrivning och i dag blev det publicerat.
Dessutom är vi redan 7 anmälda! Riktigt kul med den responsen på bara några timmar. 
 
Lustigt nog var jag vid Sydvattnet, där eventet ska gå av stapeln, för ett år sedan och rekade för att se om det gick att lägga några gömmor där. Det gick det men tiden var inte mogen då. Jag tyckte vägen var för smal och besvärlig då. Vägen är lika besvärlig nu men geocachare är ju vana vid lite besvärliga vägar ibland så varför inte?
En otroligt vacker plats är det iallafall.
 
 
 
 
 
Hoppas nu bara att det blir väder som passar för en fika utomhus.
 
 

Kommentarer
Postat av: PiddeP

Hökensås är som gjort för fikaevent! Hoppas verkligen inget annat kommer emellan. Sitter och funderar på en tripp tidaholmstrakten imorgon, har ju dessutom kommit en del nya burkar sedan sist :).

Svar: Javisst är det som gjort för ett fikaevent! Hoppas verkligen att du kan komma!
bojip

2014-07-10 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0