Fyratusen!!!!!!

Det här är väl inget onormalt att ta med på promenad?
Eller kanske lite......Det är ju inte alla som bär omkring på en gps i skogen!
 
Det var dags för milstolpe. Fyratusen gömmor! Denna gång valde jag en fin fikaplats. Jag har ju viss förkärlek för sådana.........
 
 
 
 
Vristulven # Tages vik
 
Och milstolpar ska ju firas, det är vi ju rörande överens om i vår tjejkrets!
 
 
Så det fick bli smörgåstårta vid vristulvens vackra strand. Åh så underbart!!!! Det blåste inte de mest ljumna vindarna nere vid vattnet men en bit upp i skogen så var det lä! 
En lätt logg och sen satt vi bara och njöt i över en timme! Vilken tur jag har som kan dela denna fantastiska hobby med så trevliga vänner!
 
 
 
På vägen hem passerade vi även en gömma vi redan loggat, men den var lite speciell. För på varann ligger två burkar. Lindberska torrgranen och Klyftamon - STORskogen
 
 
 
Den första och nyaste burken loggade vi för några år sedan, då visste vi inte att man kunde logga arkiverade gömmor. Vi ville kolla om den låg kvar och det gjorde den ju. Imponerande gran! 
En fin stund i klyftamonskogarna fick inleda mitt nya tusende!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0