Mission completed!

Jodå, får väl erkänna att jag trots allt har känt en viss stress den sista månaden i samband med geocaching.
Det är ju det här med att få fira milstolpe innan det blir svårcachat pga årstiden.
Att skotta fram gömmorna eller frysa som en tok förtar ju onekligen lite av nöjet så jag har tuggat på och loggat geocacher jag normalt sett inte brytt mig om annars. luktar skit är en sådan gömma. Den visar mig till en hundbajspapperskorg mitt i ett bostadsområde. Hm, vad är det för sevärt med det? Jag har även cachat ensam en del, något jag heller inte är så förtjust i. Allt bara för att komma upp till denna magiska siffra innan det blir alltför kallt! 
 
 
Detta lyckades! Än har ingen snö fallt så om allt går i lås passeras 5000 i nästa vecka. 
En särskild gömma är utvald så nu hoppas jag bara på en dag vi alla kan och dessutom ingen snöstorm eller ösregn.
Fyra cacher var kvar och de passade bra att logga uppe på Hökensås. En plats som har en särkild plats i mitt hjärta.
 
 
Vägval Vägskyltar har man ju studerat en del, men det är sällan de är så här vackra.
 
Nr 4999 blev Tjejligans Multi, en mycket passande cache då det ju är tjejligans förtjänst att det har blivit så många. En rolig ide på hur man ska komma vidare fanns det här!
Otroligt vacker mossa vid starten.
 
 
Även finalen var fin, men jag lyckades räkna lite fel så jag hamnade en bit ut ut i denna vackra sjö.
 
 
Men det fanns ju en ledtråd och loggen kunde signeras utan ett vinterbad!
 
 
Känns skönt att detta mål är uppnått! Fortsätter nu att cacha på det sätt jag gillar bäst, nämligen utan tidspress, eller snarare väder och årstidsstress.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0