Mission totaly completed

Nu är vi båda i mål! Jamandcat loggade även hon sin hundrade icketraditionella i en rad! Stort Grattis!
Det får vi fira med en helt vanlig burk vid tillfälle! Fast idag firade vi med bananmuffins!
 
 
Denna challenge har varit ett roligt tidsfördriv denna vinter, fast jag får väl erkänna att jag nog inte trodde vi skulle orka ända in i mål.
Men se det gjorde vi! Och det känns så himla bra.
Det där med att lösa mystar är ju egentligen inte riktigt min grej men pussla. det har jag blivit en riktig hejare på. Dessutom har jag fått rätt bra koll på Mariestads konstverk samt även kända samt okända platser i Falköping!
 
 
Denna trodde jag var lätt att lokalisera fast eftersom Falköping är ovanligt "gravtätt" så var det inte riktigt så enkelt som jag trott.
 
 
Inte heller denna stenkonst visade befinna sig riktigt där jag trott. Tänk så många stenkonstverk det ändå finns i Falköping.......
 
Den här filuren dock, Den hade faktiskt Lena sett, fast utan att se den......
 
Men hittad blev den, tack vare en liten viskning.
 
 
Alla var lättloggade, speciellt om man hade lämpligt redskap med. Detta redskap visade sig vara U+L&CO.
Där inte hennes längd räckte till så var det ännu mer lämpligt att ha en femåring i sällskap!
 
 
För att hiva upp varann i skyltar är ju aningen besvärligare......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0