Rånna/Ryd

 
Rånna-Rydrundan 1
 
En bild säger mer än tusen ord sägs det. Ja det kan nog passa på detta inlägg för kameran gick varm som vanligt. Kan det bli grönare än så här egentligen?
 
 
Rånna/Ryd en energiboost i vacker natur. 
 
 
När denna runda kom ut i januari så kände jag direkt att denna har jag väntat på! Varför har det inte funnits några cacher här förut? Finns jättefina stigar och vandringsleder här och naturen är minst sagt vacker! 
Beslut togs dock om att denna tar vi till våren.
Det gjorde vi rätt i. Trakterna häromkring är kända för sina blommande körsbärsträd så att olika anledningar gjorde att vi inte kom hit förrän denna förmiddag var inte alls fel.
 
 
Rundan vi gick bestod av 11 burkar varav en av en annan utläggare. Enkla gömmor men som alltid när det gäller fin natur så var det tillräckligt.
Överallt blommade det.
 
 
Gullvivor och vitsippor på marken, även nån enstaka blåsippa dröjde sig kvar och så alla dessa körsbärsträd!
 
 
 
Dessa vackra vitsippor hittades på ett ställe. Sådana har jag aldrig sett förut.
 
 
Även dessa vet jag inte vad de är av för sort
 
 
 
Men det blev ävern en energinboost på mer än ett sätt.
 
 
Hela tjejligan samlad och vi passar på att fira att Malin har fyllt år för en tid sen.
 
 
 
Medans vi satt där gick hela bregottfabriken förbi på rad, inklusive en mycket imonerande tjur. I samma hage som vi satt. Tur de inte var lika nyfikna som en del kossor kan vara.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0