Tjejer kan! Ännu en annorlunda runda

 
 
 
 
 
 
Denna dag innebar återbesök på inte mindre än tre ställen jag varit förr.
Makens verktygslåda fick följa med och tack vare den, samt en hel del kreativitet och med alternativa lösningar så lyckades alla tre ställena nu få glada gula gubbar på kartan!
 
Att få klura ut hur man ska lösa problem gillar jag men jag är egentligen rätt hopplös på det. Därför gillar jag ännu mer när vi kan åka ut tillsammans och slå våra kloka huvuden ihop så att säga.
För när hjärnan inte vill, helt som jag vill, så är det skönt att vi faktiskt fixar det tillsammans. Även om känslan var ett tag att detta går ju aldrig.
 
Har man inget handtag så tar man väl en skiftnyckel?
Funkade faktiskt rätt bra det med och loggboken kunde signeras
 
 
Är man mobilberoende om man kollar mobilen i en jordkällare?
 
 
Nej, faktiskt så fyllde även den sin funktion här
 
 
En väldigt annorlunda skapelse där fyra händer var för få för att lyckas.
Men oj så kul vi hade här medans vi höll på.
Samarbete när det är som bäst!
 
 
Även här ovanför träffade vi på något vi aldrig sett förut. En otrolig skapelse även detta.
Två favvo mindre har jag nu i min knappa samling att dela ut.
 
Efter två timmars lek öppnade sig himlen och vi fick leta fikaplats under tak.
 
 
Nöjda och belåtna med en mycket rolig förmiddag.
Är så glad över att det finns folk som vill glädja andra med att lägga ut både vanliga små burkar och lite mer avancerade skapelser och jag är ännu gladare över att jag har några att dela upplevelserna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0