Kaffe med dopp 2,0 Hökensås

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En fin dag utan regn. Några timmar på en av mina favvoplatser i trakten. Hökensås. 
 
 
Egentligen är väl felet med mig att jag har alldeles för många favoritplatser häromkring. Och egentligen alldeles för många burkar ute pga det. Men vad gör man annars om man gillar platser och vill dela med sig av dem?
 
 
Jodå. Det blir event i augusti igen.
Kaffe med dopp 2,0 Hökensås 
 
Efter en hel del beslutsångest blir det på internationella geocachingdagen. 20 augusti. Tror man även får en souvernir om man loggar något den dagen.
 
 
Hade ju även en del tankar om huruvida jag skulle lägga ut några burkar inför eventet eller ej.
Nu är det ju så med Hökensås att något händer när jag är där. Titti och jag åkte dit med syftet att göra lite service på några gömmor och ta en fika i ljuvlig miljö.
 
 
Det slutade med att vi "tappade" 11 burkar totalt. Några sjönära samt några på sägenomspunna platser. Så nu är det som vanligt med Hökensåseventet.
 
 
 
Det blir cachesläpp även i år. Men denna gång innan. På nätet. Blir extra spännande så eftersom nätmottagningen  där är lite ojämn. Vi får se om resten av tjejligan oxå får lust att lägga ut några burkar. Annars blir det bra som det är. Man kan ju faktiskt åka dit bara för att njuta av naturen oxå.
I vilket syfte man än åker till Hökensås så är alla varmt välkomna att träffa tjejligan på eventet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0