Vi har nog alla ett förhållande till granar

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rackarns kul det där med att anordna event.
Julgransplundring vid Toppmössan blev resultatet denna gång. Eftersom eventet hade ett visst grantema tänkte jag även publicera en mörkercache med det temat som en liten överaskning för eventdeltagarna: GrantjUVen 
Nu blev det inte riktigt så, utan den råkade av misstag komma redan dan innan, men det blev bra ändå. Tänk att jag lyckades få till en alldeles egen mörkercache!!!!!!
Åter till eventet. Tanken var att klä en liten gran i närheten av Toppmössan samt sen plundra den, när det ju var tjugondag knut. Däremellan grilla lite.
Fast sen dök en minst sagt udda tanke upp i huvudet. Varför inte leta upp något på vinden som legat där i över tjugo är?? Temat var ju gran.
 
 
 
Har aldrig sagt att jag är duktig på att sy, men det blev ett minst sagt oväntat inslag tror jag, att mötas av en gående inte så vacker gran.
 
Eventet blev riktigt lyckat och trots att eventet officiellt avslutades efter en timme så stannade flera kvar längre än så. 
Riktigt mysigt att sitta i marchallers och fullmånens sken vid en tänd brasa och bara mysa.
 
 
 
 
Granen som skulle plundras blev riktigt fin den med och jag tror att alla uppskattade att det var en av de inte så taggiga kustgranarna som fick äran att bli klädd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0