Vid Billingens sluttning

 
 
 
 
 
 
Veckans utflykt blev en förmiddag på billingens sluttning. Eftersom onsdagen utlovade regn i form av större mängd hade jag turen att kunna byta ledig dag till torsdag i stället och det var ett bra byte.
Promenad fanns på önskelistan så det blev en tur först vid Ryds ängar till Vid branten 
Rätt blött och lite slirigt i skogen men en fin promenad fick vi.
 
 
 
 
 
 
Vid branten var det en hel del gömställen att leta vid innan vi fann en smart cache!
 
 
Vidare till nästa fina plats Getaryggen Multi förbi golfbanan som även den bjuder på fina vyer 
även om just den sporten aldrig lyckats fånga mitt intresse.
 
 
 
 
Multin tog oss på en promenad längs "korven" som jag gärna besökte då jag bodde i Skövde för 25 år sen. 
Lika fin idag och jag upphör aldrig att imponeras över naturens mångfald.
 
 
 
 
 
 
Några fina platser att fika på passerades men hade vi fikat med? 
 
 
Nej, det var ju såklart kvar i bilen så vart skulle vi ta det? För cacha utan en fika går ju bara inte. Titti kom med den lysande idén att åka mot  TB-Hotel, The Crime.
 
 
Men. Vad har hänt här? Vart är borden vi trodde oss minnas vi sett här?
 
 
Jaha. Dit ner kommer vi inte. 
 
Men det funkar ju att sitta på marken oxå och det blev en fin avslutning på vår lilla tur längs Billingens sluttning. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0