CITO i Tibro

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att städa tillhör inte någon av mina favoritsysselsättningar. Ändå tillbringade jag en del av dagen med att göra just detta. Inte för att det var tvunget utan bara för att jag faktiskt ville.
Titti ordnade event och event är ju alltid kul. Faktiskt är det första gången jag lyckas kunna komma på ett event signerat titticc, de har hittills alltid sammanfallet med nåt som gjort att jag inte kunnat, men idag var kalendern tom och det var tillsammans med jamandcat och Lacksen som färden styrdes mot Tibro. 
 
EO hälsar oss välkomna!
 
 
Sen var det städning som gällde. En del tog det extra seriöst, för hur vanligt är det att städa iförd vadarbyxor?
 
 
Väluppfostrad vovve som städar hon med!
 
 
När vi kände oss färdiga blev det återsamling.
 
 
Nog hade vi hittat en hel del skräp på rätt kort tid.
 
 
Fika gjorde vi såklart det med, precis som det stod att vi skulle göra i eventnamnet, men där tog jag inget kort. Samtalet runt bordet var trevligt och tiden rusade iväg.
En liten burk ville vi logga innan vi gav oss av hemåt och det blev The Mob.
En mycket trevlig avslutning på en mycket trevlig eftermiddag!
 
 
Kan nog lugnt konstatera att groupie inte min starkaste sida när det gäller foto......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0