Mystisk promenad utanför Lidköping

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När snön ligger djup är det perfekt att ägna sig åt lite mystlösning. Så har oxå varit fallet en hel del denna vinter. Min tidigare tuggummisega hjärna börjar vakna till liv och det är underbart att kunna följa en tanke till slut igen. Visst, det funkar inte alltid, men jag börjar bli mer mig själv igen och om det tycker jag. 
Santa purificat och ytterligare ett gäng mystar signerade famSasse har varit senaste fokus. Väldans trevliga mystar som jag, om jag ska erkänna, inte fattat ett dugg av tidigare, men nu, när man väl kommer på en ingång, så är de ju riktigt bra allihop och faktiskt inte speciellt svåra. Om sånt tycker jag. Inte en massa konstiga sifferkoder och bilder som ska fixas med utan mystar som t.o.m jag kan klura ut.
Efter att ha fått klart att mängden snö i Lidköping är betydligt mindre än hemma i Kungslena så var valet av tjejligetur självklar. Dessa mystar fick det bli och det blev en promenad som faktiskt gav lite vårkänslor!
 
 
Allihop hittade och nöjda och belåtna, trots en iskall blöt fot letade vi fikaplats.
 
Bredvid vassen hade det som vi eftersökte vad gäller det.
 
 
Fina Filsbäck, fast här var vårkänslorna desto längre bort igen.
 
 
 
En fin förmiddag, som visade sig bli den enda i veckan som bjöd på sol. Än så är det långt till vår, men dag för dag så närmar den sig. Och till dess får jag väl fortsätta lösa mystar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0