Niotusenfirarfika

 
 
 
 
 
 
Jag passerade ju en milstolpe i förra veckan och det vill jag ju såklart fira med dem jag tycker om. Alltså de jag tycker om som även tycker om plastburkar av alla de slag precis som jag.
Hade sett framför mig en solig dag med fika på en fin plats men blötsnö satte stopp.
Att sitta utomhus då är mindre kul så det bestämdes fika på cafe.
Efter en allt annat än lätt bilfärd från Falköping kom jag så fram till Skövde och kunde konstatera att här är det visst inte lika mycket snö, men nog var det blött alltid.
Mössebergsbagaren är en bra samlingsplats och där avnjöts riktig gofika alltmedans vi väntade på att det kanske skulle bli bättre väder.
 
 
Det blev lite mindre intensivt snöfall så vi begav oss ut för några snabba loggar.
 
 
Och ja, det snöar inte mindre däruppe i skyn.....
 
 
En trevlig firarfika i goda vänners lag med några burkar efter det kan bara bli trevligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0