Sörbyrundan i lugnet före stormen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen men utbildningen jag går just nu innebär mycket datortid och därför är bloggandet här nedprioriterat lite. 
För tillfället är det florist 200 poäng som jag läser och därför ser det ut så här hemma. Vansinnigt roligt att träna är det.
 
 
 
För nån vecka sen tog vi en riktigt bra cacherunda, nämligen Sörbyrundan utanför Floby. När dödgrävarna är i farten blir det oftast bra och denna runda var inget undantag.
 
 
 
Vad som var lite ovanligt var att en stor del av rundan även gick genom en riktigt fin skog. Oftast brukar ju jobbade cacher och fin natur inte sammanfalla men här gjorde det det. Riktigt fin mossig skog som ju jag stortrivs att vandra i.
 
 
Vi hade fika med och så här i efterhand skulle vi nog passat på att ta den här på den lilla stigen längst in som gick mellan de två skogsvägarna för där var naturen allra finast tyckte jag.
 
 
Lugnet före storman var det ju då det varnats stort för Knud som var på ingång. Vi märkte inte så mycket utom att det började dra ihop sig en aning i slutet på rundan, solen försvann och molnen hopade sig, men Knud klarade vi oss utan att möta där i Sörbyskogarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0