Sommartider

 
 
 
 
 
 
Semestertider!
För många innebär det lite mer caching. För min del brukar det innebära precis tvärtom. Denna sommar till och med nästan ingen caching alls. 
Har man en familj som är måttligt road så blir det lätt så, men jag har oxå haft en 50 procentig utbildning som löpt på ändra fram tills nu, som krävt en hel del utöver att jag jobbat. Så egentligen har min sommarledighet varit oerhört reducerad detta år, men nu är skolan slut och jag kommer få lediga dagar igen. Underbart!
Här på bloggen har det ju inte hänt nåt alls pga av denna avsaknad av tid. Har loggat ett fåtal cacher under sommaren som jag inte haft tid att skriva nåt om, men vår lekdag i Vargön måste ju få komma med här ändå.
Gillar dessa äventyrscacher som nämnda ort är så rik på.
En helt underbar dag tillsammans fick vi med gofika, klur och självklart en avslutande pizza i Grästorp.
 
Så vacker port. Synd att det förfaller och ska rivas.
 
 
Huvva, sa både jag och Lena. Att ha höjdskräck är inte kul även om det var bra räcken.
 
 
 
Här nere i källaren satt nån och jobbade en gång för inte alltför många år sen. Vilken arbetsplats......
 
 
öde......Lite läskigt med alla fönster som stod och slog i vinden.
 
 
 
Oerhört talangfull målare
 
 
 
 
Lite tunnlar och fotbad!
 
 
 
 
 
Och så lite skruvande.....Eller rättare sagt ganska mycket.
 
 
Och så fika såklart. Första fikastället!
 
 
Andra fikastället
 
 
Kan man vara mer nöjd med en dag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0