Äntligen hittade vi den!!!!!

Som vi har letat........Ute i skogen, i hagar, vid sjöar, under stenar och uppe i ett och annat träd. Trodde faktiskt att jag hade hittat den alla redan.
Men idag så blev jag äntligen helt säker.
 
 
 
 
Bara att följa pilen så är man ju där! Alltid bra att veta var man verkligen är om man skulle råka bli tveksam......
 
Skämt åsido!
Har ju alltid gillat naturen och visst är jag skogstokig. Jag erkänner detta!
Finner en sorts underbar ro i själen när jag är ute i naturen och geocachar som jag har svårt att hitta någon annanstans. Man är här och nu och siktet är inställt på att ta sig kanske 256 meter åt ett speciellt håll. Då är fokus helt inställt på att välja vilken väg som är bäst för att komma just dit och det är helt ovesäntligt att fokusera på vardagens vanliga tankegångar som oftast snurrar i huvudet annars.
 
 
 
Vindens sus i granarna, en solstrimma mellan träden, fåglarnas sång.........Visst är det rofyllt?
Dagens lilla tur gick till Lidköping för ett än så länge hemligt uppdrag. Spännande värre!
Dessutom så passar det ju bra att passa på att logga några gömmor som kom i vår väg. Funderade över det här med fotbeklädnad innan jag gav mig av hemifrån. Det har ju snöat och att gå i lågskor då är ju mindre kul. Blöta fötter gillar jag inte!
 
 
 
Men stövlar kändes ännu mindre kul. Det får bära eller brista tänkte jag.
Tidaholm är ju känt för att vara ett ställe som oftast får mer snö än andra och det visade sig stämma igen. 
När vi kom till Skara fanns inte en flinga och likadant i Lidköping!
Ännu mer underbart för att cacha i snö underlättar inte.
Totalt 17 gömmor blev dagens skörd! Flera riktigt fina och en ljuvlig skogspromenad fick vi dessutom på köpet ute i Råda.
Dagens bästa gömmor:
Mast #3
Flygbas #21 - Hovby
Öde i Hovby #2
 
 Vilse i Anderna, ne jag menade Råda
 Att finna den rätta vägen
Avståndsvackert
 
De tre sista bildade tillsammans med några andra gömmor en fin liten runda och sådant uppskattas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0