Laddat batterier i Skåne

Hoppas alla har haft en fin påsk! Många har geocachat, hade 165 olästa mail bara på påskdagen!
 
 
Inga inlägg på bloggen här på ett tag men jag blev medbjuden att möta våren i Skåne.
En resa som passade bra i tid för ladda batterier är något jag verkligen behöver just nu.
 
 
Sol, blå himmel, en massa fina vårblommor som än så länge gömmer sig hemma, trevligt sällskap, många fina platser och en och annan geocache.
 
 
Återkommer hem trött, men ändå så mycket piggare än innan jag reste.
 
 
 
 
 
Vi har haft en helt ljuvlig resa och mer inlägg om resan kommer att följa här framöver
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga Johansson

Underbara vårbilder! Ser fram emot fler rapporter från Skåneresan. Skönt att ladda lite batterier. Eftersom jag har påsklov denna veckan tänker jag göra detsamma.

Svar: Det gör du helt rätt i! Här har vi påsklovet innan påsk.
bojip

2015-04-06 @ 12:36:48
URL: http://tankstallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0