Äntligen LKE17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så var det då äntligen dags för en av årets höjdpunkter, nämligen Läckö-Kinnekulle Event 2017 
Även detta år som crew och för dagen iförda snygga tröjor i färgen rosa. 
Vet att somliga tycker mer och somliga mindre om årets färgval men mig passade det perfekt. 
Gillar rosa, speciellt om den är i denna nyans.
 
 
Innan dörrarna öppnade samlades vi för en kopp kaffe, sen var det full fart hela tiden. 
 
 
 
Min uppgift var att hantera coin, både de förbeställda samt de som vi sålde på eventet.
 
 
Rätt snygga tycker jag iallafall. Helt ok att logga discovered om man vill det.
 
 
Jag hade även förmånen att få lyssna på ett föredrag om First Earthcache geoventure - Hawaii. 
Så avundsjuk jag kan bli på de som kan göra sådana resor och där båda två i familjen uppskattar det.
Men samtidigt är jag så oerhört tacksam över att ha min tjejliga. Vilken tur att vi har varandra för visst finns det massor av roligheter man kan hitta på även på närmare håll och varje tur med dem är ju oxå ett äventyr, även om resan kanske bara går till grannstaden. 
 
Årets loggbok blev även den välfylld.
 
 
Eventet blev lyckat det kan man se på alla positiva loggar, och vi var nog alla rätt nöjda när vi i crew samlades för att äta varsin pizza innan vi städade och låste.
 
 
 
Cachesläppet hade gått bra och snart började FTF-loggarna ramla in. 
Min Kapten Fulskäggs potatisklyftor och För den glömske som jag inte var helt säker på skulle fungera, visade sig vara uppskattade (och har hittills fått 85% favvo) och jag kunde slappna av och njuta av några timmars kvalitetscaching i Lidköping innan vi åkte hemåt. 
 
 
 
 
 
Våra alldeles nya jackor blev riktigt bra tycker jag.
 
 
En härlig dag och förhoppningsvis kanske det blir ett nytt event om ett år
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0