FTF-jakt kan vara förenat med viss hälsorisk......

Min lilla serie på Hökensås föll i god jord. Jag var riktigt nöjd eftersom gömmorna släpptes då det fortfarande var ljust och jag gillar inte när cacher släpps nattetid.
 
Detta fick till följd att det blev en FTFjakt uppe runt sjön av cachare från grannlänet jönköping. Var är alla skaraborgare förresten?
Fyra tappra smålänningar mötte upp från olika håll och för alla utom ankarcrona så blev det en behaglig tripp, om man läser loggarna.
En rejält stukad fot och en heldag på diverse vårdinrättningar blev priset på en sannerligen dyrköpt FTF för hans del. Tänk vad en hal rot kan ställa till det........Hoppas att han snart är på benen igen!
 
För övrigt så var det bara kul att läsa loggar:
 
"Som jag vid det här laget sagt många gånger till dig Bojip, så uppskattar jag verkligen dina små serier runt om i Västergötland. De har förgyllt många timmar! "
"TACK bojip för denna allt igenom härliga upplevelse under vår färd runt den lilla sjön Grubben!!!"
"Stort tack för ytterligare en trevlig bojip-runda! Du har riktigt bra koll på att lägga ut dessa."
"Detta är geocaching när det är som bäst. Promenad runt en fridfull skogssjö i härligt sensommarväder."
"Sammanfattningsvis kan man säga att detta är en riktigt trevlig runda att ta sig runt på. Fantastiskt fint alla årstider kan vi tänka oss så hit ska man ta sig för härlig naturupplevelse."
"Tack för även denna fina serie Bojip, du är en mästare på dessa!"
 
Tänk vad några petrör i skogen kan göra. Ingen gömma är mer än just ett vanligt petrör, här är det naturen som gör jobbet.Men jag blir så glad jag av loggarna! 
Tror det behövs åtminstone en slinga till häruppe. Ska bara låta den skadade FTFjägaren få en chans att läkna lite först.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0