Det är nära nu

Så många fantastiska gömmor jag har varit vid! Så många underbara smultronställen jag hittat! Så många favvvopoäng jag har delat ut! För nästan alla dessa fantastiska gömmor och platser har poäng sen tidigare eller har fått favoritpoäng även av mig! 
Just det här med favoritpoäng är en fantastiskt ide. Jag måste erkänna att jag kollar väldigt mycket på det här med poängen. Ett utmärkt sätt för mig att välja vilka gömmor man ska välja när man åker på geotur. 
Jag har rätt många egna gömmor nu oxå! Närmare bestämt 91 aktiva. Jag vill ju så gärna dela med mig av platser jag själv gillar! Många loggar blir det och jag är glad för varenda logg. Ännu gladare blir jag ju om jag dessutom råkar få en favvopoäng! Det innebär ju att gömman uppskattas och det är ju det jag vill att den ska göras!
Har nu kommit upp i den aktningsvärda summan av att ha fått 499 favoritpoäng! Så nära ett halvt tusen! En för mig helt otrolig summa! Tycker ju inte att jag gör så märkvärdiga gömmor.........
Självklart sporrar det till att fortsätta lägga ut nya gömmor. Jag vet ju precis vilken typ av cacher jag själv gillar och uppenbart är det ju fler som gillar den typen av gömmor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0