Ingen vanlig dag = födelsedag

Det hela började med att Titti frågade lite försynt om jag hade något för mig på fredag. Det hade jag inte. Hon hade nämligen en plan!
Eftersom hon visste att jag fyllde 22 år (för vilken gång i ordningen orkar jag inte räkna ut men jag blir ju aldrig äldre på denna blogg) så tänkte hon bjuda mig på det jag uppskattar mest här i livet. En geoutflykt med fika.
Men vilken fika sen då!
 
 
Solen sken från en alldeles klarblå himmel denna februaridag.
Det var nästan så det kändes som vår i luften.
 
 
Både Malin och Lili hade möjlighet att vara med och som efterrätt hade Malin med hembakade semlor.
 
 
Vad glad man blir över att få en sådan underbar förmiddag på sin födelsedag. Det var nästan att vi glömde bort att ge oss i kast med det vi egentligen kom för.
 
 
Jösses vad vi klurade. Vände och vred men nära skjuter ingen hare.
Att 17 träbitar ska vara så svåra att passa ihop.........
 
Tiden går fort i gott sällskap så det blev till att avbryta. Vi lär komma åter. När jag skulle klättra upp i trädet igen innan vi åkte hem kände jag faktiskt av mina 47 nyfyllda år, för inte kan det väl vara smörgåstårta och semlor......
Men en logg blev det i allafall, loggade som nr 7, 1 timme efter släpp.
Tur det börjar komma ut nya gömmor igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0