fiender?

Jag tror inte jag kunde valt ett sämre tillfälle att placera ut min "skogspromenaden". 
En helt orörd skog och helt underbar att vandra i, något jag gör rätt ofta.
När hälften av gömmorna var ute så började dessa härja runt hej vilt.
 
 
Träden faller till höger och vänster så det är bara att disabla. En gömma är avverkad men som tur var upphittad av snälla cachare.
 
 
Min fina skog är inte sig lik och jag känner inte riktigt igen mig.
MEN som tur är så är det bara gallring och de gör det trots allt rätt snyggt.
Resten av gömmorna får dock vänta tills de här gossarna är färdiga.
 

Kommentarer
Postat av: Inga Johansson

Visst är det mycket skogsavverkning ute i skogarna nu. Jag har också fått disabla några av mina ett tag tills jag ser om de kan återplaceras. Hoppas din runda kan kompletteras snart. Det är roligt med skogsrundor.

2014-03-09 @ 10:56:27
URL: http://tankstallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0