Varför gå skogspromenad med en smörgåstårta i ryggsäcken?

Nån gång ska ju bli den första eller hur?
Fast nog var det med viss spänning som jag plockade fram den ur ryggsäcken ett par km senare........
Den hade faktiskt klarat sig riktigt bra och det är jag glad för. 
Men varför gå omkring i skogen med en sådan, dessutom nedstoppad i en ryggsäck??????
 
 
Jo, tillhör man nu en gång för alla tjejligan så är svaret alldeles självklart.
Vi hade ju en milstolpe att fira! Malin, allra bästa jamandcat, skulle logga sin geocache nr 1500 och när vi nu hade möjlighet att samla nästan alla så var det bäst att passa på att fira ordentligt.
Jo, jag erkänner, ville inte avslöja innan vi var framme vid fikaplatsen vad som fanns i väskan heller, så det skulle bli en överaskning!
 
Några bilder från dagens tur i skövdes närhet.
 
 
Logg nummer ettusenfemhundra! Stort grattis!!!!!
 
 
Underbar plats mitt inne i skogen som vi tack vare att Malin hade varit här på FTFjakt för nån månad sedan visste skulle finnas. Här firade vi sen efter logg!
 
 
Mumsigt och mysigt men oj så mörkt det är, även mitt på dagen......
 
 
 
Går man en hundpromenad så ska ju det självklart vara med en hund! Ludde fixade den uppgiften galant, men så var han ju klädd som en äkta geodogg också!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ´Lena

Så mysigt ni har det på era utflykter

2014-11-21 @ 10:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0