Att slutföra en multi och lite abstinens

 
 
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt. Så var det tex med den där multin vi slutförde denna dag.
Helt klart den multi som tagit längst tid att logga.
Nu efter inte mindre än niotusenfemhundrasjuttiosex timmar sä är äntligen loggboken signerad!!!!
Kanske det gått något snabbare om vi inte unnat oss en fika innan vi letade reda på finalen.......
Fast det som gjorde att det tog alla de där andra timmarna var de stora monstren som härjar i skogarna och gör att det ser ut så här rätt som det är.
 
 
Jo slutgömman var helt enkelt avverkad.
Att kunna logga finalen mer än ett år efter att vi påbörjade den kändes faktiskt riktigt, riktigt skönt!
 
 
Annars var fokus idag att råda bot på lite abstinens. Det är ju det här med skogen.
Det finns nog ingen plats som jag verkliugen känner sådan ro som i just skogen. Granars sus och mossiga gamla stenar.  Om det tycker jag!
 
 
Men det har ju varit lite vanskligt att gå just skogspromenader det senaste. Det är ju det här med jakt av skogens konung som jag inte vill hamna mitt i.
 
 
Efter att ha blivit försäkrade om att här, så nära väg 49, jagas nog ingen älg en tisdag i andra älgjakstveckan så gav vi oss iväg.
Inga jägare såg vi heller men väl underbar, välväxt skog, när vi väl kommit ifrån den del som skogsmaskinerna förandrat till det tråkigare hållet.
 
 
Mossiga gamla stenmurar är alltid vackert och ett minne av förfädrens mödor här i trakterna.
På det stora hela en trevlig tur i tibrotrakten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0