Varför vara som alla andra?

Tänk dig att du stannar vid en kyrka för att låna toaletten, öppnar dörren och möts av detta!!!!
 
 
Sannolikt tror jag de flesta skulle bli rätt förvånade....... 
För hur många har fikat på en offentlig toalett egentligen????? Eller ens kommit på tanken?
Jag kan lova att varje gång jag passerar Marka kyrkas toalett så ler jag och minns den där råkalla dagen då det var just precis vad vi gjorde. Varmt och skönt, lä från vinden och sanslöst välstädat gjorde faktiskt valet självklart den dagen, även om det var en smula otänkbart ända tills vi gjorde det.
 
 
Ännu en toalett, fast här fikade vi inte, trots att det var kallt. Geodass! Inte illa!
 
Krama träd får man ibland göra, speciellt när känslan av att ramla i vattnet är stark
 
 
Inget är som väntans tider......
Men hur ofta möts busschauffören av väntande på väntkurens tak?
 
 
Stege är bra att ha, även på platser man normalt kanske inte brukar ha stege......
 
 
 
Hinten under är vi väl alla bekanta med.
Det har resulterat i ett och annat "rumpan i vädretkort" genom åren.
 
 
 
 
Men under är även betydligt lättare att ta sig än över när hindret är ett 2 meter högt staket.......
 
 
Hinder är som sagt till för att övervinnas! Måste erkänna att det är en go känsla att lyckas!
 
 
Säga vad man vill om geocaching men den kreativa ådran frodas rätt rejält ibland!
 
 
Vi hade jättekul när vi försökte komma på en lösning!
Jodå, loggboken signerades efter en bra stunds fix och trix. 
Något år senare upptäckte vi av en slump att det fanns ett iordningställt hjälpmedel några meter bort.
Fast då hade vi ju inte fått tänka problemlösning!
 
Ibland blir somliga fikasugna akut och tycker att även en sådan här plats är perfekt att fika på!
 
 
Och ibland förvandlas man till en jätte som snubblar över hus......
 
 
Plocka blommor är en trevlig sysselsättning men hur är det att plocka varning för barnskyltar?
 
 
 Hur som helst. Varför vara som alla andra? Jag hade nog klättrat på väggarna om jag hade varit tvungen att vara det. Fast det gör jag ju ibland ändå.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0