Sol och arga snickaren

Det har varit några soliga dagar och det har ryktats om att lärkan har hörts drilla i skyn. Någon har sett blåsippor.
Jag har sett 10 program av "arga snickaren", plus en hel massa andra lättsmälta TVprogram. Har man influensa och knappt orkar sitta upp ens så är det tur att TVn finns. Men oj så jag längtar ut nu, kanske ska försöka ta mig ut och hämta posten i morgon iallafall.....
Men jag är i gott sällskap. Tre av familjens innevånare har gjort mig sällskap där vid TVn då vi alla inte orkat med speciellt mycket mer trots alvedon, hostmedicin och nässpray. 
Fast nu jag längtar bort från TVn! Kan det vara ett tecken på att det snart vänder.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena alias maja-lena

krya på dig och vilken go kisse du har sällskap av där framför tvn

Svar: Åh tack! Tionde dagen nu med influensa så det är på bättringsvägen och just idag har jag kommit ut i skogen igen! I solen!Katterna är jättemysiga, Har tre stycken men det är alldeles för sällan de ligger och myser så här.
bojip

2015-03-06 @ 11:28:40
Postat av: Lena

vad skönt , vi kom också ut fast det hann nästan bli mörkt innan vi kom ut så det blev bara en multicache men skönt att komma ut iallafall

2015-03-06 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0