Dagen efter och dagen den smäller

 
 
 
Idag är det start för älgjakten!
Bäst att undvika skogen några dagar framöver. Åtminstone den delen av skogen som det förväntas finnas älgjägare i.
 
I går var ju dags för mitt event "snart smäller det" uppe på Högeklint.
Det är ju en rätt rejäl uppförsbacke dit, närmare bestämt 100 meter på höjden så det var rätt anfådda cachare som kom fram till utsiktsplatsen.
 
Grillen var tänd och det grillades både korv och maschmallows.
 
 
 
Alla visade sig också vara rätt konstnärliga. Varför ha en vanlig loggbok?
 
 
Ja, Kakan passade utmärkt som en spårbar loggbok. 
Lite pilligt att signera bara. Kristyren var lite trög i kylan......
 
 
 
En trevlig stund i min fina hemby. Efteråt gav sig alla eventdeltagarna iväg för att logga min högeklintrunda. Kändes faktiskt lite konstigt att inte få följa med. Gillar ju att "logga i flock"!
Fast jag är nöjd med eventet, och när jag läste loggarna så verkar det som även deltagarna var det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0