Blommor och plast

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag letar plastburkar är det rätt ofta jag fotograferar, ofta hamnar bra gömmor på bild, men de är ju svåra att visa normalt, då det är synd att spoila, men det är precis lika ofta jag faller pladask på marken och tar kort på blommor.
Jag gillar båda sakerna lika mycket, så här kommer en liten bildkavalkad på vad vi stött på i helgen.
Visst finns det spoilerrisk, men vi rörde oss ju över stora områden och jag nämner inte vilka gömmorna är, så jag tar risken.
Blommorna är med bara för att de är fina!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Trots att vi delvis åkte i era fotspår igår, var det inte många bilder som kändes bekanta. Vi såg dock era nick i en del loggböcker :). Den obligatoriska vårrundan i Tidaholm får alltså vänta några veckor till, men sett vill vädret valde vi nog rätt. Finns väl dessutom vissa möjligheter att det "råkar" bli någon bojip-gömma vid nästa helgs event.

Svar: Jo. Det lär ju släppas några bojip gömmor även denna gång 😉
bojip

2016-04-17 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0