Tack för en annorlunda milstolpe!!!!!!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är ett tacksamhetens inlägg. För utan alla som loggat mina gömmor hade det inte kunnat skrivas.
 
 
Jag har ju egentligen alldeles för många gömmor ute i skog och mark, men jag gillar att inte bara besöka andras cacher utan även att skapa egna, så jag låter de som funkar ligga kvar och kan inte låta bli att släppa några nya när lusten faller på. Vill ju gärna att mina gömmor hittas rätt lätt och att de kanske uppskattas dessutom.
Läser alla loggar jag får, även de som är en hel roman om vad man åt till frukost etc och inte alls behandlar just min cache med ett ord. Ibland är loggläsandet extra roligt och när det händer att en favvo bifogas känns det ju såklart kul. För om en gömma får en positiv logg eller t o m en favvo, så har jag ju sannolikt lyckats ge en bra upplevelse och det är ju därför jag lägger ut plastburkar i skogen.
 
Jag passerade en milstolpe i helgen och den måste ju såklart firas. Nu gäller det inte antal hittade gömmor denna gång utan något jag själv inte kan påverka.
 
 
 
Jodå, jag känner mig hedrad i att vara omgiven av såpass kända geocachingnick på listan och såklart ska vi fira mina 2000 mottagna favvopoäng. Kanske har ni som läser detta bidragit med nån blå medalj och i så fall säger jag än en gång tack!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis!

2016-07-18 @ 19:34:48
Postat av: Inga Johansson

Det är du värd! Jag har nog bidragit med några. Stort grattis!

2016-07-19 @ 13:34:39
URL: http://tankstallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0