sjutusenmilstolpe

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så var det då dags igen. Milstolpe, denna gång passerada jag 7000. Vart tar tiden vägen egentligen? Känns som det inte var alls länge sen jag firade sist, fast det ju var nästan ett år sen. Vad skulle få äran att bli den utvalda burken? 
Denna gång fick det bli Phalokopia, en Wherigo är ju en värdig milstolpegömma, då det ju inte finns så många av dem.
Som alltid när jag ska logga en wherigo brukar jag känna en viss oro. Det är ju så sällan och åtminstone jag som inte har världens bästa minne brukar glömma hur man gör. Sen är det ju det här med att spelet kan krascha och man inte kommer vidare. Detta har vi ju råkat ut för en gång i borås och sånt stannar lustigt nog kvar i guldfiskminnet, till skillnad mot alla andra vi loggat som funkat klockrent.
Nåväl, Här funkade allt klockrent! Vi blev guidade runt på en mycket trevlig tur runt i Falköpings city.
 
 
 
 
 
Ett gäng trevliga mystar hann vi oxå med innan det blev dags för milstolpefika!!!!!
Gofika hör ju till.
 
 
En riktigt bra förmiddag med tjejligan!
 

Kommentarer
Postat av: Inga Johansson

Grattis till 7000! Ni är flitiga bland burkarna. Här går det lite långsammare men det är kul att jag ändå kan logga en och annan burk ibland. Igår blev det ett event. Lycka till med nästa tusental!

Svar: Tack!!! Jo, det blir ju några burkar emellanåt. Är man nördig så är man;-). Bra hjärngympa är det ju med!
Riktigt kul att du trots omständigheterna ändå kommer ut ibland och kan logga nån burk eller besöka event. Tänk så många gömmor det kommer att finnas att logga för dig när du mår bättre igen! Kram!
bojip

2016-06-12 @ 21:46:47
URL: http://tankstallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0