Kvalite på hemmaplan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredag förmiddag hade vi några timmar så vi kunde träffas.
Det blev en kvalitetsrunda då jag delade ut inte mindre än 3 favvo på totalt 5 loggade burkar.
Första poängen fick en gömma vi påbörjade för säkert mer än 2 år sedan. Tunnel of love?
En myst i tre steg där alla utom det sista steget hade lösts tidigare, men den gången hann vi inte slutföra och varför det inte blivit av tidigare är en mycket bra fråga.
Riktigt bra var den iallafall.
 
 
Nästa var en gömma av jamandcat. Den tredje skylten. Här gällde det att hitta den tredje infoskylten till getaryggens naturreservat. Två är ganska givna, men var fanns den tredje?
Här letade vi länge, men till sist så fanns den ju bara där, skylten och vi kunde komma vidare. Kul upplägg även där!
Lagom till att sista burken skulle undersökas anslöt Malin. Och här kom även min sista favvo till användning! Skövde Hightech #2, StallsikeN. Vilken fantastiskt bra gömma! Så smart, när man väl kom på hur man skulle göra, vill säga. Underbart när man hittar sådana kvalitetsburkar!
Sen var det dags för fika, men molnen hade hopat sig och det regnade. Vart sätter vi oss då?
Hm, Jula har ju en stor parkering, där för övrigt p-koordinaterna till sista gömman är. Och kundvagnsgaraget var närstan tomt.
Perfekt fikaplats hittad!
 
 
Ännu en udda fikaplats att lägga på fikaplatslistan. Att jag hädanefter nog alltid kommer att le lite extra när jag går förbi ett kundvagnsgarage blir ju bara en extra bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0