8 000 + 11 000

 
 
 
 
 
 
 
Vi lyckades!!!!!
Efter att ha satsat medvetet på att jag inte skulle logga för många burkar och att Titti skulle logga sådana jag inte kunde logga så var vi då där, båda med slutsiffrorna 999 i antalet loggar.
Planerna för vad som skulle få den äran att bli vår gemensamma milstolpe var många. En var ett okänt hus uppåt Örebro, men där satte orken stopp denna gång.
En annan plan var att besöka en äldre gömma i en grotta i Klyftamon. Det satte vädret stopp för, då det inte kändes toppenmysigt att ta oss dit i regn och snålblåst.
Det fick bli Falköping i stället. Det regnade och blåste även där men vi hade närmare bilen och asfalt är inte lika geggigt som det kan vara i en ravin i skogen.
 
 
Falköpings Reverse/Reverse cache fick bli den utvalda! Den typen av werigo är ju något jag uppskattar så det kändes som ett bra val. Då det ju är en gömma som jag inte vill spoila med platsen där den är gömd så fick vårt firarkort bli halvvägs upp på Mösseberg, där vi firade händelsen med gofika!
 
 
 
Falköping har många bra mystar som trots att jag inte är så bra på det där ändå lyckas lösa.
Dessa kom i vår väg denna dag:
Amen
Ursäkta, var är klockan ?
Amen #2
 
Utsikten när vi satt inne på Mössebergsgården är inte illa den heller och vi var överens om att vi gjorde ett bra val som inte gav oss ut i skogen denna råkalla dag, samt även valde att fika inomhus!
 
 
Då är det bara 995 kvar till nästa milstolpe!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis!

Svar: Tack!!!!
bojip

2017-03-07 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0