Ett fullkomligt normalt beteende, eller...........

Sen jag blev geocachare har jag nog gjort en hel massa saker som jag aldrig kommit på tanken att göra annars.
Klättrat i berg ibland........
 
 
 
krama träd
 
 
vem har sagt att man måste hålla sig ovanpå bron.........
 
 
 
Vadarbyxor var en ny erfarenhet, Riktigt mysigt att stå i ett rör och höra vattnets porlande......
 
 
Vad gör man inte för att få kul foton.......?
 
 
Tur att Titti hade kört vinterdäck i bilen innan, sopsäckar kan vara bra att ha, annars hade jag blivit blöt där bak.....
 
 
utforska grottor
 
 
Inte undra på att man blir fikasugen!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena alias maja-lena

Så härliga bilder ni delar med er av, ja visst är man lite tokig när det gällerr cachande men det får man väl bjuda på. lycka till

Svar: Kul att du hittat min blogg maja-lena!
Birgitta Jonsson

2012-11-20 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0