På väg till stamtisch nr 37

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
å var det dags för stamtisch igen. Nr 37 av ordnningen. Jag har inte kunnat en enda gång sen i november så nu ville jag dit. Malin och Titti kunde oxå tänka sig en sväng så mot Mariestad bar det.
Fast vi tog omvägen om Töreboda.
Cacheserien vi tänkt oss låg i skogen och med nattens regn i åtanke insåg vi att blöta fötter på restaurang är inget kul.
Vi satsade på de som låg vid Göta kanal i stället. Där behöver man inte gå så många meter från cykelvägen och riskera att bli plaskvåt.
 
 
Dessutom är det alltid väldigt vackert att gå längs kanalen.
Göta Kanal Levsäng, en plats jag inte visste fanns, trots att jag känner mig rätt bekant med alla ställen längs kanalen numera.
 
 
Grillplats vid kanalen. Här skulle man kunna tänka sig att grilla en korv.
 
  
 
Efter en mulen förmiddag lättade solen upp så där lagom tills att eventet skulle starta.
 
 
Det visade sig vara ett välbesökt event och trots att vi kom på utsatt tid var lokalen nästan fullsatt och alla satt och mumsade för fullt. Vi anslöt och fick oss oxå lite mat, men var helt överens om att dagens val av restaurang inte var bästa valet. Var nästan svårt att höra vad man själv tänkte därinne och det var svårt att kunna prata med nån förutom närmsta grannen. Synd, för det är ju det som annars är det roliga med event.
Fast en bra dag blev det iallafall, kul att träffa tjejligan igen, var ju ett tag sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0